Saturday 2 February 2013

SKIN ??



Bismillahirrahmanirrahim. Korang, nampak tajuk kat atas tuh? SKIN bukan. Bukan nak ckp apa. Just nak citer jer. Tadi, gerak hati nak bukak blog gua, online pon pakai BB je. Tetiba ternampak satu mesej berbunyi macam kat atas ni ni.. 

Suka2 cakap gua pakai template BUDAK NI.. Eh, apa guna orang buat tutor untuk blogskin. Lagi 1 apa guna orang bagi coding non-edit lagi untuk buat skin sendiri. Dulu gua ada gak pakai template AFIQAH, ade je gua creditkan kat dia. Dah orang pakai skin sendiri kau kata gua pakai skin orang.. Panas je ati gua.. Kau cakap skin budak tu. Background gua amik ngan ADIE ni.. Border yang ada background lak gua amik ngan IZYAN.. tu nampak tu gua creditkan nama diorang kat tepi tu.. Nak je gua debik2 budak ni. 

Lagi satu, kepada cik ANON, sertakanlah link Blog sebenar anda. Kenapa takut ke? Jika anda letak link anda, boleh la gua tengok mana yang cik ANON ni sampai cakap gua amik skin orang. Siasatlah dulu sebelum cakap k. 

P/S :: Hati gua panas ni. Means tengah marah ah !

5 comments:

Unknown said...

sabar,...

Unknown said...

Sherlyanna Angiela :: tengah sabar ni dear..

Unknown said...

leh ye...jgn mrh sgt..kite di pihak benar (chewah)

Mieza S said...

sabor jela SD. dia na nyakitkan aty lah kod

Izyan Yan Cinnamon said...

Dy cemburu tu,sebab skin akak cantik..asal cantek+lebih sikit semua kata org lain punya..saket hati kod kalau saya jadi akak :)