Saturday 22 December 2012

Segmen : Blog Review By Mayley Jayley


Assalamualaikum.. 1st time kot join segmen macam ni. Selama ni tak pernah sebab rasa macam tak layak blog ni untuk direview. Kali ni SD mencuba nasib kot2 dapat ke.. hehe.. Nak join. Klik banner pink purple Miss Mailey Jayley ni ye..
Miss Mayley kita tanya.. Kenapa Miss Mailey perlu review blog saya?* Sebab nak hot.. haha *kidding*.. sebab blog sy kurang followers* Sebab blog saya perasan comel.. haha..* Sebab blog ni baru sangat active. follower pon x sampai 50 pon lg,, kesian kan saya.. hehe..* Sebab.. bape banyak sebab daaa.. hehe.. Sebab saya teringin blog saya di review..


Btw.. saya ada something nak bagi kat Miss Mailey Jayley.. Sorry sebab curi gambar.. ngeh2.. Bukan apa tadi bukak blog yg MJ review kan tu. Dia cakap dia jeles dengan header pinky tu.. so ni sy bg kat MJ.. free je.. sorry xlawa.. hehe..



Mailey leh amik ni.. Kalau nak amik. klik gambar ni. nanti kuar new tab. Right klik then save imave as Letak kat blog mailey.. :D

6 comments:

Unknown said...

TQ for joining my segmen & MOST TQ sbb buat kan header yg cute tue . . mklum lh MJ x pndai edit & buat header ! LIKE ! ! btw, senarai peserta dah update , jum check http://aries-pinky.blogspot.com/2012/12/senarai-perserta.html

iema said...

assalamualaikum...
iema dtg bls kunjungan
done follow u back ^^

Aisya Zulkefle said...

Waalaikumussalam :D Balas kunjungan and follow blog balik .Serius blockquote awesome -__- kalau ada masa buat tutorial oke , hehe .

Unknown said...

@Aisya Simpson Time kasih. insyaallah.. nanti sy buat :D

Unknown said...

dtg terjah awak semula dari segmen yang sama . cute la header yg awak buat tu. nak jugak . hehe..

Syamimi Saad said...

salam knjungan dari segmen yang sama.. :)