Friday 29 November 2013

Johan Asari Bakal Kahwini Lana Nordin

Assalamualaikum Silent Reader & Stalker

Setelah tiga hari berkenalan, Johan As’ari, 27 tahun, telah melamar Lana Nordin, 34 tahun. Berita ini tersiar di dada akhbar HIP Berita Harian (BH). Berita yang penuh kejutan. Siapa sangka…digosipkan bersama orang lain yang mana juga seorang selebriti terkenal (Shila Amzah), tup-tup memilih Lana Nordin sebagi bakal suri hatinya.

Shila Amzah

Lana Nordin

Pastinya semua yang mendengarnya seakan tak percaya. Adakah ini hanya khabar angin? Adakah hanya gossip liar semata-mata?
  
"Jodoh, pertemuan, ajal, maut adalah ketentuan-Nya. Kita tidak tahu bila ia datang. Perasaan saya cukup kuat bagai ada suis yang mendorong saya merapatinya. Kami berborak panjang pada majlis itu.

Selepas bertukar nombor, kami keluar makan tiga hari berturut-turut sebelum saya tekad membuka mulut mahu menyuntingnya.

Lana sangat menyenangkan. Dia nampak lincah, tetapi dia mempunyai kelembutan tersendiri. Memang dia sendiri tekejut dan bertanya semula. Mungkin tiga hari terlampau awal untuk menyelami hati seseorang. Saya yakin cinta kami akan terus bersemi selepas kahwin.- Johan As’ari-"

Johan As’ari

Sumber: AbangNara

Yang Anda Belum Baca Lagi

4 comments:

TelingaBulat said...

mungkin ini yg dikatakan sebagai jodoh

ezy.fia said...

lerrr.. johan pilih lana?
xpela.. mgkin johan nmpk pe yg baik pd lana..
doakan jdoh diorg kekal selamanya..

MalizaMah said...

SINGGAH SINI....

Anonymous said...

Hadiah Teddy Bear Menanti Anda DiMega GA By Iman Zakaria